Öncelikle merhaba futboldan çok anlamam fanatik de değilim ama Türkiye maçını hep takip ettim aklıma takılan soru futbolcular türk olması gerekirken neden teknik direktör türk olmuyor mesala Vincenzo Montella italyalıymış olduda türkiye italya maçı olsaydı neden kendi ülkesini kazandırmak varken hata yapsın bunu çok merak ettim