BalabanTURK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi bizimkilerde gol yeyince aşırı motivasyon düşüklüğü var. Elleri ayaklarına dolanıyor. Geçenkş maçta da birkaç dakika beklesek yine gol yiyen taraf biz olurduk. Bunu neredeyse tüm maçlarda yaşıyoruz. Bize 1 gol atmaları yetiyor adamların. Önlerinde süre varsa, her türlü diğerini de atıyorlar.
Hocam bunu Montella gerizekalısı yapıyor zaten, çocukların suçu yok. Golü atıp kapanmayı taktik sanıyor aptal herif. Golü atıp bu Hollanda'ya 2.yi de atabilirdik çok rahat ve asla geri dönemezlerdi. Gol atıp kapanırsan onlarda açacak tehlikeli oyuncular var zaten her maç aynı ezik taktiği işe yaramaz. Gol attıysan 2. yarıda Kenan gibi bu maçta hiç işe yaramayan çocuğu al, Cenk veya Semih'i sok 2'yi ara. 2. golü yedikten sonra değişikliğin ne anlamı var?