Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mevcut olanı kaydetmeye çalışıyorum
Böyle gönderebilirsiniz, dilekçeyi elden vereceksiniz. Lakin bilanço usulüne göre defter tutulması gerekiyor şuan öyle mi ?