Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enflasyon altında artış sağlar, reel getirisi şu dönemde olmaz. Yüksek fiyatlı piyasası düşük araşlarda ise nispeten fiyat düşüşleri gözlemlenebilir.
Yatırım olarak değerlendirilir mi sizce hocam ? Şuan alınması durumunda