Saygı değer hocalarım sınava girmeden ehliyet alma şansımız varmı acaba bir akrabam ne yaparsa yapsın ehliyet alamıyor yazılıdan kalıp duruyor kaç defa dosya yaktı böyle bir şansımız varmı acaba?