ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vp yazdığınız için yazdım. Kusura bakmayın. İyi günler dilerim. Mutlak bir zamanda sizi de aramızda görmek isteriz.
çok özür dilerim haklısınız ben de yanlış yazmışım