DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bol satışlarınız olur umarım,
Script işi için görüşmek isterim.
Nesne tabanlı uygulamalarda çalıştınız mı hiç ?
Örneğin bulaşık makinesini başlat gibi şeyler web üzerinden.
Merhabalar hocam. Evet daha önce Fotoğraf Makinalarının uzaktan yönetilebilmesi için bir web tabanlı bir IoT yazılımı yapmıştık. Detay için PM'nize dönüş yapıyorum.