Merhaba,

Askerlik para ile yapılabilecek birşey değil yani bir mesleğin yoktur uzman olayım dersin bir noktaya kadar anlarım ama 6 ay daha kalayım maaş alayım denilecek bir ortam değil verdikleri parayı dışarıda zaten rahat şekilde kazanırsın

Benim abim şırnak'da askerlik yapmıştı bende tecilimi bozdurduğumda dilekçe yaz bulunduğun şehirde askerliğini yapabilirsin denilmişti yok dedim şansıma da diyarbakır üst bölgesi çıkmıştı 12 ay çok güzel askerlik yaptım inanıyorum ki büyük faydalarım olmuştur bağlı olduğum birliğime tuğay komutanından imzalı takdir belgesi, bağlı olduğum birlikte örnek asker seçilmiştim, 8 ay boyunca telsiz çevrimlerinde 1. oldum, bağlı olduğumuz tabura özel logo mu çizmedik neler neler ama +1 gün bile fazla kalmak istemem çünkü askeriyede mantık yoktur emir gelir yaparsın bu konuyu da herkes kaldıramaz o sebep ile verilen süre kadar vatan görevini yapıp çekilirsin para için yapılacak şey değil diye düşünüyorum