benim ilk sipariş gümrüge girdigi gün çıkmıştı ama benden önceki gün giren kardeşimin paketi dün çıktı gümrükten tiktokta bu videolarla dolu bu arada,son 2 günde tekrar hareketlenme var çogu hesapta gördügüm,gümrükte yıgılma var muhtemelen.temu resmen türkiyenin yagması altında bu ara,normal

not : kardeşimin paket 24 ünde girmişti gümrüge,dün çıktı.şuan adana civarında,yetişirse yarın yoksa pazartesi elimizde olur.