Merhaba yarın icra dairesine giderek ilamsız İcra takibi başlatmak istiyorum. Alacaklı olduğuma dair whatsapp konuşmalar var
İcra açmadan önce bir ücret isteniyor mu ve dilekçe oluyor mu ? Açan vardır diye düşünüyorum bilgisi olan paylaşabilir mi ?
WhatsApp para atacağım dediği ve oyaladığı konuşmalar ve dekont vs var