30 yıl önce bizim bina inşaa edilirken bir adet sanayi elektriği bağlamışlar, bahçede bir priz kalmış, biz varlığını bile bilmiyorduk desem yeridir. Hiç kullanılmadı. Elektrik şirketi geldi 34.000 TL ceza yazdı. Seninkide aynı hesap gibi olmuş.