Hiç gerek yok böyle atarlara bence, kötü olmak kolaydır iyi olmak zordur. İyi olun nazik olun. Arkadaş tavsiye istemiş soru sormuş, ne yapacağını daha iyi kestirebilmek için. Siz galiba bilmiyorsunuz servislerin ne tür dolaplar çevirip garanti kapsamına giren şeylerden para aldığını.
Teşekkür ederim hocam bir gün para kazanıp kendi emeği ile 2 milyon liraya araba alır ve sorun yaşarsa o zaman bizi anlayabilir başarabilirse