arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam görende dicek ömrünüzde ilk defa garantili ürün alıyorsunuz. servise gidip arızaları söylüyon garanti kapsamına girenleri yaparlar. diğerlerini cebinden yaptırırsın.
Hiç gerek yok böyle atarlara bence, kötü olmak kolaydır iyi olmak zordur. İyi olun nazik olun. Arkadaş tavsiye istemiş soru sormuş, ne yapacağını daha iyi kestirebilmek için. Siz galiba bilmiyorsunuz servislerin ne tür dolaplar çevirip garanti kapsamına giren şeylerden para aldığını.