kaç tan aldığın kaç yılında aldığın hiç farketmiyo bu piyasa full zarar herkes zararda tüm coinler btc 15k ikenki halinden daha düşük seviyede.valla batırdılar piyasayı yeni yatırımcı zor girer.boşa kürek çektim resmen yok ralli yok mega ralli diye aldık başını
Dostum ralli öncesi son silkelenme. Zarardaysan asla satma. Zaten hedefler 2025'e kaldı. 2025'te şuanki çoğu altcoin en az 15 20x yapacak.
Ben 6 7 yıldır bekliyorum. Asla satmam bu silkelemede. 2021 de satmayarak fırsatı kaçırdım. 2025'te pür dikkatli olacağım.