Merhabalar,
Rayiç bedeline bakılmaz,
O evin şuandaki değeri hesaplanıyor, şimdiki ekonomi ev fiyatlarına göre. Tabiki sizde ben bunu kabul etmiyorum diyemezsiniz fakat bu paraya böyle bir ev gelmiyor tarzı birşey belirterek arttırabilirsiniz rakamı bilginiz olsun.
Ve gerçekten eviniz bu kapsama giriyorsa iyi miktarda para alırsınız merak etmeyin.
Hayırlı uğurlu olsun tekrardan.
Dipnot; yanlış hatırlamıyorsam Türkiye de ki tüm ev ve arsalar vs kamu mallaridir diye birşey çıkarmıştı Cumhurbaşkanı, istemezlerse hiç para da odemeyebilirler

yinede bir kararnameyi inceleyin benim bundan pek bilgim yok