kaç tan aldığın kaç yılında aldığın hiç farketmiyo bu piyasa full zarar herkes zararda tüm coinler btc 15k ikenki halinden daha düşük seviyede.valla batırdılar piyasayı yeni yatırımcı zor girer.boşa kürek çektim resmen yok ralli yok mega ralli diye aldık başını