Merhaba evimiz hızlı tren projesi ile kamulaştırılacak ve yıkılacak sanırım bize bir bedel (fiyat) sunulacak bu ücretler piyasa altı mı oluyor yoksa ederi ne ise o mu oluyor? Bilgisi olan var mı?