Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 TL için konuyu bile okumadan heyecanlanıp hem pm atıp hem de konu altından yazıyorsun sonra da dalga geçiyorsun. Garip bir çarsın
Avukatlık mı yapıyorsunuz? Size ne oluyor ki.