Teknost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne olursun benden üye ol. Lütfen
50 TL için konuyu bile okumadan heyecanlanıp hem pm atıp hem de konu altından yazıyorsun sonra da dalga geçiyorsun. Garip bir çarsın