2 gündür sigara bulamıyorum ve bu yüzden marketten ne denk gelirse alıyorum. Sanırım 10₺ gibi bir zam gelmiş.
Günlük 2 paket sigara içen birisi, aylık yaklaşık 600₺ daha fazla ödeyecek. Üzücü bir durum.
Sizlere sorum şu: Sizce IQOS gibi alternatif bir ürüne geçmeli miyim? Bu konuda bilgisi olan var mı?
Dun migrostan 1 karton aldim