Merhaba ürünleri kullanıyormusunuz ? Ürün hakkında deneyimlerinizi öğrenebilirmiyim ?
Evet A54 ü kendim kullanmaktayım, ortalama üç ay oldu ve memnunum. Şarj süresi ve kullanım süresi gayet tatmin edici. Oyun oynayan birisi değilim fakat arkadaşlarımla bir kez pubg mobile oynamıştım performansı gayet güzel, akıcı ve sorunsuzdu. Şirket telefonu olarak a52 kullanıyorum, çok memnun kaldığım için tekrar a52 alacaktım fakat üretimi durdurulmuş bu yüzden alacağım firma a54 gönderdi bende buna istinaden a54 kullanmaya başladım. Tek gözlemlediğim sorun mobil veri iyi çalışmıyor gibi bu benim kullandığım operatör kaynaklıda olabilir. Sürekli ofiste ve evde olduğum için wifi kullanmaktayım o yüzden bu servis hakkında net bir şey söyliyemiyeceğim.