Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigara sağlığa zararlıdır.
Bacterium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün itibariyle bıraktım, zam geldiğini bırakmaya karar verdikten sonra öğrendim

Evet, 2 gündür içmiyorum, dirayetliyim. Umarım sizlere de nasip olur bırakmak.

Gerçekten çok ciddi maliyet olmaya başlamıştı.
Günlük 2 paket içen birisi olarak söylüyorum aylık 5.000₺ civarında maliyeti oluyor

Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla şartlar bağımlılıkları bırakmaya ve mecburen zengin olmaya zorluyor insanı.

Başka türlü olmayacak.
Alternatif ürünler ile çözecez inanıyorum

Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dont smoke kardeş
-_-