Sigara sağlığa zararlıdır.
Dün itibariyle bıraktım, zam geldiğini bırakmaya karar verdikten sonra öğrendim
Evet, 2 gündür içmiyorum, dirayetliyim. Umarım sizlere de nasip olur bırakmak.
Gerçekten çok ciddi maliyet olmaya başlamıştı.
Günlük 2 paket içen birisi olarak söylüyorum aylık 5.000₺ civarında maliyeti oluyor
Valla şartlar bağımlılıkları bırakmaya ve mecburen zengin olmaya zorluyor insanı.
Başka türlü olmayacak.
Alternatif ürünler ile çözecez inanıyorum
-_-