Alern adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 gündür sigara bulamıyorum ve bu yüzden marketten ne denk gelirse alıyorum. Sanırım 10₺ gibi bir zam gelmiş.
Günlük 2 paket sigara içen birisi, aylık yaklaşık 600₺ daha fazla ödeyecek. Üzücü bir durum.

Sizlere sorum şu: Sizce IQOS gibi alternatif bir ürüne geçmeli miyim? Bu konuda bilgisi olan var mı?
valla yok demedi kimse şimdiye kadar buluyorum sigarayı. IQOS bulmak bazen sıkıntı olabiliyor ve sanıyorum maaliyet açısından ya aynı ya daha fazla oluyor diye biliyorum bir ara niyetlenmiştim. En temizi azaltmak. 1 paketi 1.5 güne kadar çıkardım.