arkadaş yanış anlama da dolce gabana nedir yahu... burası monaco değil, nice değil, paris değil.o ayakkabıyla yine bu coğrafyanın sokaklarında dolaşacaksın.

git kendine orta halli uyduruk bir ayakkabı al, kalanıyla da tefas fonu al. gelecek senelerde rahat etmek üzere bir atmış olursun... üstün başın dökülsün ama cebinde paran olsun. inan bana çok da büyük faydasını görürsün...

para biriktirin arkadaşlar, önümüzde korkunç karanlık seneler bizleri bekliyor.