Arkadaşlar selamalr 60x90 boyutunda cam tablo yaptım kendime asma aparatını aldım metal 10 cm civarında bir aparat arkasına güçlü bir yapıştırıcı sıkmam gerekiyor tavsiye edeceğiniz sağlam bir yapıştırıcı markası var mıdır?