Henüz erken olduğu anlaşıldı, özellikle bizim ülkemizde. Şarj istasyonu sayısı ve yoğunluğu, 5 saat gösterip 2 saatte boşalan bataryalar, batarya doldurmak için yolda 1 saatten fazla bekleyenler. Bayramda şehirlerarası yolculuk yapanların çoğu isyan etti.
Herkes satıyor satmıyor bilmem de arkadaşın söylediği herşey doğru. Elektrikli araç alacaksanız şehir içi kullanmak için alın. Şarj olayı uzun yolda çok yoruyor. Her olumsuz yorum yapanı siyasete bağlamayın. Yakında o şarj istasyonlarında kavgalar çıkacak bakın görürsünüz.