Dün polis aradi bir kac gundur bana ulasmaya calisiyorlarmis yarin bi durusma varmis icerigini vs goremedigini soyledi 2 yil once kuzenimle alakali bir seye tanik olmustum daha oncede durusma oldu olan seyleri anlattim onunla alakali oldugunu dusunuyorum eger onunla alakaliysa simdi neden tekrar oluyor anlamadim ama gittigimde yine ayni ifadeyi vericegim icin gitmek istemiyorum yerime bi avukat tutup onu gonderebilir miyim biliyor musunuz?