1 fatura gecikmesi için ağır mı? Bulunduğunuz ayın faturasını ödemeden size 2. hatta 3. fatura mı oluşturacaklar?

Bütün kurumsal şirketlerde maksimum 1 ay geciktirirseniz hesabınız silinir.
Öyle bir şey olabilir mi? e diyelim hiç kimse ödemesin faturasını ne olacak? Adamların yüzlerce çalışanı binlerce sunucusu var. Nasıl dönecek bu işler?

Ayrıca size fatura gecikmesi için uyarı e-postaları göndermediler mi? 1 aydır nasıl fark etmediniz?
Desteğe yazın dönüş bekleyin. Artık bu durum tamamen şirketin inisiyatifine kalmış.