Hocam onu bunu boşverin kimsenin dediğini de dinlemeyin buna kendisiniz karar vereceksiniz en başta. Kasımdan beri togg kullanıyorum çokta memnunum kullandıkça gideceği km kafanızda hesaplıyorsunuz ona göre sarj ediyorsunuz. Km başı maliyet ise evden sarjda bedava gibi km başı maliyet son elektrik zammıyla birlikte 0.40 krş diyebilirim