Pisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemeleri yaptım, aksamaz normalde otomatik çeker. 1 fatura gecikmesi için yapılanın ağır olduğunu düşünüyorum 2 3 fatura olsa neyse de.



1 aylık bir fatura ödemesi gecikmesi var sadece, sizce de bu çok ağır değil mi? Hesabı suspend edersin, girişleri engellersin, sunucuyu beklemeye alırsın vs vs ama direk sunucu silmek, hesabı silmek yani çok çok ağır. Ben daha önce dünyada hiç bir yerde görmedim 1 aylık gecikmeden sonra herşeyini siliyorlar. Çok saçma sapan bir uygulama.
Hesabınız yeni mi?

Hetzner birkaç aylık hesaplara daha temkinli davranır riskli müşteri profiline alır, hatta yeni müşterilere mail portlarını bile açtırmıyorlar bazen. İlk 3 ayı sorunsuz geçirdikten sonra risk profiliniz azalır ve hetzner ödemeler konusunda daha yumuşak davranır.

Hesabınız birkaç aylık bir hesap ise ve daha ilk seferden ödeme sorunu yaratırsanız hetzner'in sert yüzüyle karşılaşırsınız.