yav hocam hadi ödemedin okeyde hala neden ödememeye diretiyorsun öde adamlara ticket at açsınlar yol yakınken sen adamlara bir adım atmadan adamlardan yedek alma peşine düşersen o adamlar o sunucuyu açmayı boşver silmeleri bile haklı bir davranış olur. Zaten Hetzner türklerin kimlik doğrulama sonrasın da üyeliği suspend ediyorlar sebebi bu işte adamlar çok dürüst şekilde senden başlangıçta para almayarak 1 ay kullandırıp sonra fatura ediyor kullanım bedeli fiyatını bunu da türkler suistimal ediyor kullan at şeklinde komple türkleri mimlemişler bu gibi suistimal davranışlarından r10'da bir dünya kişi hetznerden üyeliğini aktifleştiremediği suspend yemesiyle ilgili konuları kol geziyor biz millet olarak dürüst iş yapsak hiçbir kapı bize kapanmaz zaten bize mustahak yani bu gibi şeyler

Not: Hetzner'de üyeliğim var yıllardır da sorunsuz kullanıyorum.