Hertzner kaliteli bir firma ve öyle boşlayabileceğiniz bir firma da değil. Ödemezseniz sizi silerler ve hak da iddia edemezsiniz. Tonlarca sözleşmelerinde madde yazıyor. Her türlü firma haklı çıkacağını düşünüyorum ama başvurun tabiki.