Yakın zamanda ablam aldı 1 hafta oldu neredeyse sadece şehir içi kullanmak için. Uzun yollar için benzinli aracı var onu kullanıyorlar.

Ancak, Türkiye'de elektrikli araçlar için altyapının henüz yeterli olmadığını düşünüyorum. Elektrikli araçlar konusunda daha gidilecek çok yol var. Bu nedenle, elektrikli araçları şu anda pek tavsiye etmiyorum.