Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5K mail üretmek olağan, o kafayı kırmış insanlardan bir tanesi de benim maalesef. 3 aydır gmail açma sistemleri ile uğraşıyorum amaç telefon onayı ile açmak değil telefon onayına düşürmeden açmak ki bu da mümkün.
Botlamı ellemi üretim yapıyorsunuz