Aynen ama amaç 5000 500 falanda değil aslına bakarsak. Böyle bi yazılımı görmek incelemek test etmek istiyorum sadece. Çünkü izlediğim kadarıyla otomatik sms falan atıyo onu onaylıyo isim türetiyo baya işlevsel botlar gördüm. illa ki kafayı kırmış adamlar vardır aramızda bu konuyla ilgili
5K mail üretmek olağan, o kafayı kırmış insanlardan bir tanesi de benim maalesef. 3 aydır gmail açma sistemleri ile uğraşıyorum amaç telefon onayı ile açmak değil telefon onayına düşürmeden açmak ki bu da mümkün.