Bot ile üretim mümkün fakat fazla dayanacağını düşünmüyorum bot ile üretilen hesapların. Gmail türevi mailden bahsediyorsanız.
Aynen ama amaç 5000 500 falanda değil aslına bakarsak. Böyle bi yazılımı görmek incelemek test etmek istiyorum sadece. Çünkü izlediğim kadarıyla otomatik sms falan atıyo onu onaylıyo isim türetiyo baya işlevsel botlar gördüm. illa ki kafayı kırmış adamlar vardır aramızda bu konuyla ilgili