Dün redditte gezerken bi kullanıcının günde en az 5000 mail açılışı yapan bota sahip olduğu ve bunları satmak için platform arayışına sahip olduüunu gördüm. Böyle bir şey mümkün mü ve bu botlara sahip olan veya yazabilen arkadaşlar var mı aramızda 5000 çok abartı geldi bana ama 500 bile fazla yani. En beğendiğim yorumlardan birisi de satamıyosan neden günde 5000 mail açıyosun diye sormuş birisi bu botlarla ilgili bilgsi olan satan vs varsa bi özelden ulaşsın görüşelim test edelim bilgi alalım. Bu zamanda herşey nakit =vakit