farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam hiç görüntü yoktu elektronikçi arkadaşım ilgileniyor anakart üzerinde ki kondansatör ve diğer parçalara bakıyor bugün sanırım sorun onlarda
@benyuri; son durum bu şekilde hocam
bilgisayarın ışıkları yanıyor ama monitöre görüntü gelmiyor işte benim de aynı durumdu. umarım çözülür