Merhaba iyi forumlar.
Arkadaşlar dün gece normal şekilde kapandı herhangi bir sorun yoktu. Yaklaşık 1 saat önce masaüstü cihazımı açmaya çalıştım ve ışıklar yanıyor ama görüntü yok.
Bios pili ile oynadım ama nafile boot ekranı bile gelmiyor sizce sorun nedir. Çözüm ve önerisi olan var mı.
Diğer cihazım mac olduğundan dolayı erişmem gereken dosyalarıma erişemiyorum yarın bir çevirici alıp dosyalara o şekilde erişeceğim
aynı sorun bilgisayarımı başka odaya taşıyınca başıma geldi. Kendim herşeyi denedim çözemedim, bilgisayarcıma bıraktım kasamı işi uzun dedi ve 3 gündür dönüş yapmıyor bekliyorum halen. Benim anakartımda vga için uyarı ışığı yanıyordu. Sizin anakartta uyarı ışığı var mı varsa ne yazıyor?