Konu
Nostalji r10 Geçmişten Geleceğe
03-07-2024, 08:45:53
#3
MiqeZeLLa
Hem çok tuhaf hem de aşırı yaşlandığımı hissettim. Yanlış da hatırlıyo olabilirim ama sanırım 2. görsel forumun pick yaptığı zamanlardı.