Paypaldan gönderilen her paradan vergi ödeme şeklinde düzenek kabul edecek mi? Çünkü Türkiye bunu isteyecektir. Veri paylaşacak mı? Ben hiçbirinin yapacağını sanmıyorum. Daha önemlisi Paypal'ın Türkiye ye ihtiyacı var mı?