delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşük de olsa kalma ihtimali var.

yanlış yönlendirmeyin. gümrük mevzuatı var kanun var. 150 euro geçemezsin aynı satıcıdan 1 ay içerisinde 5 üründen fazla alamazsın açık ve net.
Kanka aynı üründen 20 tane aldım 150 Euro'yu da geçtim atayım sana fotoğraf ne yanlış yonlendiricem?