Sonlarda 5 lt ter atmışımdır, mertin sondaki kurtarışında kalp krizi geçiriyodum. Bütün oyuncuların ayaklarına sağlık. Mert ve merihe beton yetmez. Muhteşemdiler. Bşr tek kenana ısınamadım. Had bilerek oynadık güzeldi.

Edit neuer misin mübarek. Daha yeni kendime geliyorum 😂😂