Hocam bende aracı satıp egea alma taraftarıydım ancak sosyal medyada ve çevremde al sat yapanlar egeanın ve özellikle egea crossun parayla alınabilecek en kötü araba olduğunu söylemekte 50 cc lik motor almakla eş değer diyolar benimde aklım çok karıştı.