Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekranla klavye arasına birşey unutmuş olabilirmisin
abi unutsam zaten malı katlayamazsın ki hadi unuttum desem darbe izi olur veya unuttugum sey acınca orda olması lazım. unutacagm birşey yok cantasında sarjı kendisi ve mouse var o kdaar