ustaya güveniyorum diğer arabanın işlerini hep ona yaptırırım ama emin de olamadım bir yandan.
kürbütör kapağı motorun üstündeki kapak değil mi plastik olan, onun buna bi etkisi olmaz diye biliyorum.
devirdaim derken su kısmından bahsediyorsun galiba.
Açıkçası senin iş şans biraz bence .
Motorun üst veya alt kısımda blokta sıkıntı olabilir motor acıkınca belli olur kompresyon için piston vs honlama gerekmeyebilirse üst kapakla olayi çözersen maliyet azalır.
Ama sakın orjinal parça harici yan sanayi ürün kullanma contasına kadar orjinal malzeme al rodajı iyi yap ilk 15 gün devamlı yağ su kontrolü yap çok basma anı gaz fren yapma.
Motorunu ustan açsın beraber bakın maliyetin daha da azalabilir