esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankaya gitmeden önce vergi dairesine online başvurarak istisna belgesi almak gerekiyor. Alınan istisna belgesi ile bankaya gidip o hesabı açabilir.
ama otomatik bağkurlu oluyorsun istisna belgesi alırsan her ay bağkur parası ödemen gerekli ama sigortalı bir işte çalışıyorsan ödemene gerek kalmıyor diye biliyorum en iyisi muhasebeci ile konuşman gerek