ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam geçiş yapmayın.Son demler taciz ederler paket değiştirin diye.2. dönem de enfazla + 50 lira ekleyin faturanız o kadar.Güle güle kullanın
Orky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde aynı şekilde hocam çözüm bulursanız alıntılar mısınız lütfen
alıntıladığım mesajdaki gibi bir şey yapmaya gerek yok hocam. Otomatik olarak kendiliğinden gerçekleşecekmiş süreç.