WASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar bir tık pahalı gibi geldi hocam %25 kârımız bile yok...
Her zaman alan arkadaşlar olursa yardımcı olurum Fiyatlarda🙋🏻