Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/beko-bkt...0ALETLER%C4%B0

Bizimki neredeyse bunun tıpa tıp aynısı, hala kullanıyoruz yaz aylarında güneş enerjisinden gelen suyu direk buna veriyoruz hem daha az çalışmış oluyor çok düşük bir tüketim elde ediyoruz. Kışın kombiden kullanıyoruz.
Beko iyimiş hocam ama 50 lt azmış, birde sanırım 1800 kw olması bir dezavantaj mı bilmiyorum